6 Mayıs 2011 Cuma

REPERTUAR

DÜZENLE

NOSTALJİK TÜRKÇE POP

HAREKETLİ KARIŞIK
(DOUBLE DÜYEK - DISCO)


. ELVEDA MEYHANECİ Dm la-la-sib-sol-la-la (batı düyek-double düyek)
. KAÇ YIL GEÇTİ ARADAN AYRI AYRI Gm
. KUSURA BAKMA
. SÜRÜNÜYORUM

ORTA HIZ
İSPANYOL MEYHANESİ
DENİZ VE MEHTAP
VAKİT YOK GEMİ KALKIYOR

BARIŞ MANÇO HAREKETLİ

CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA (düyek) +

DAĞLAR DAĞLAR (düyek) +

BARIŞ MANÇO SLOW



ERKİN KORAY HAREKETLİ

ŞAŞKIN (düyek) +

ESTARABİM (4/4) +

FESUPANALLAH (düyek) +

YALNIZLAR RIHTIMI (bolero) +

ÇÖPÇÜLER (düyek) +


HAREKETLİ AJDA (DOUBLE DÜYEK - DISCO)
YALAN DÜNYA (Cm sol-sol-sol-lab-sol)
HOŞGÖR SEN
GEZECEĞİM GÖRECEĞİM
SENSİZ YILLARDA
YENİDEN BAŞLASIN
SARDI KORKULAR (i will survive) -
HAYKIRACAK NEFESİM
KİM NE DERSE DESİN (sway with me)- (disco-bolero)
DERT ORTAĞIM
...
SENDEN BAŞKA

KALBİM BİR PUSULA

HAREKETLİ EROL EVGİN

DELİ DİVANE (erol evgin) -
AH BU HAYAT ÇEKİLMEZ
İŞTE O AN BİR FIRTINA KOPAR
BİR TANEM SÖYLE CANIM

GÜNAHLARIMLA SEVAPLARIMLAALDIM BAŞIMI GİDİYORUM
SLOW

SLOW AJDA
SON YOLCU (bu gece hiç konuşmadan)
BİRGÜNAH GİBİ -
KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ -
BOŞ SOKAK -

SÖYLE BULDUN MU?

SLOW KARIŞIK

Benim bütün rüyalarım seninle (historie du en amor) -
Kumsaldaki izler +
Her yerde kar var -
Akdeniz akşamları -
Ellerimde çiçekler
Çok uzaklarda -

Güller ve dudaklar +
Bana ellerini ver +
İkinci Bahar +
Sessiz gemi +
Gülpembe +
Unutamadım +


MFÖ
Bodrum bodrum -

Güllerin içinden -

Bu sabah yağmur var istanbulda -


TSM

DOUBLE DÜYEK - DISCO
Agora meyhanesi +
Gönlümün sultanısın -
Artık sevmeyeceğim
Aşkın kanununu yazsam yeniden
Unut sevme beni
Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar
Anla artık anla beni (düyek-double düyek)
Ağlama değmez hayat (düyek-double düyek)
Çile bülbülüm - (düyek-double düyek)

DÜYEK
Bir demet yasemen (düyek) -
Aşk bu mu (düyek) -

(9/8)
Kalamış (9/8) +

Biz heybelide (9/8) +

Pencerenin perdesini (9/8) +




3/4 (orta tempo)

Nasıl geçti habersiz +

Eski dostlar -

Lale devri -

Buruk acı -
Yalancısın sevgilim -
Şimdi uzaklardasın -

Bak yeşil yeşil -

Mihrabım Diyerek +

Elbet birgün buluşacağız +

Bekledim de gelmedin +

Hatırla ey peri +

Samanyolu +

Nasıl geçti habersiz +


Mihrabım Diyerek +

Elbet birgün buluşacağız +

Bekledim de gelmedin +

Hatırla ey peri +

Samanyolu +


DÜYEK

Yıldızların altında (düyek) +

Katibim (düyek) +



SLOW

Beraber yürüdük biz bu yollarda (slow) -

THM

HAREKETLİ (DOUBLE DÜYEK)

Vay sürmeli - kalenin burcumuyam (4/4) -

Ağrı dağın eteğinde

Kaşları keman (4/4) -

Ayva çiçek açmış (4/4) +

Yemenimde hare var (4/4) +

Telgırafın telleri (4/4) +

İndim havuz başına (4/4) +

Beyoğlunda gezersin (4/4) +

Adalardan bir yar gelir (4/4) +

Yar saçların lüle lüle (4/4) +

Arabaya taş koydum (9/8) +

İstanbuldan üsküdara yol gider (9/8) -

GÜNCEL TÜRKÇE POP



JAZZ STAND. - YABANCI

NAPOLITEN


Santa Lucia +

Torna a Surriento +

Cielito Lindo +

O Solemio +



Latin


Quizas (bolero) +

Besame mucho (bolero) +

Cuando caliente el sol +

La bamba (bolero) +

Guantanamera (bolero) +


Amor amor (slow rock) +

Moliendo cafe (rhumba) +


1 yorum:

  1. çok başarılı,her ortama hitep eden bir repertuar olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil